čtvrtek 31. prosince 2015

Zářiové počteníčko



Marcelo ve skutečném světě ~ Já nejsem neviditelná ~ Příliš mnoho Kateřin ~ Ostrov lhářů ~ Pět ~ Potok stínů





září jsem se trochu polepšila a i přes to, že jsem byla týden u moře, kde jsem se čtení zrovna moc nevěnovala, jsem přečetla celých 6 knih! A vůbec nebyly špatné!







Tato kniha o autistickém chlapci mne naprosto pohltila a já ji přečetla během dvou odpolední. Je krásná, čtivá, vkusná a dokáže pohladit po duši. V žádném případě tu nejde o žádný YA román pro náctileté dívky, právě naopak! Myslím, že poselství této knihy dokáží plně pochopit spíše trošku odrostlejší ročníky...



Tuhle si musíte přečíst!!!














Kniha, od které jsem já osobně čekala trochu víc. Na můj vkus je až moc vědecká. Svět hlavní hrdinky by se dal vykreslit také mnohem zajímavěji a barvitěji, vezmeme-li na vědomí, že je vlastně slepá! Asi nejvíc se mi tu líbil krásný vztah obou sourozenců, jinak je kniha jen jeden velký a nevyužitý potenciál...














Johna Greena a jeho zvláštní styl psaní mám ráda. Dalo by se říci, že jsem si ho oblíbila a i kdyby mne nějaká jeho kniha zklamala sebevíc, jsem si jistá, že stejně vždy sáhnu po další. Příliš mnoho Kateřin sice ( podle mě ) nepatří mezi ty nejlepší Greenovky, ale nezklamala a já se už teď těším na další...














Od této knihy jsem také čekala něco úplně jiného, to ale neznamená, že bych byla zklamaná. Spíš naopak. Netuším, čím si zasloužila tak obrovský, mediální humbuk, není to nejlepší kniha tohoto roku, ale povedená rozhodně je a pokud chcete ukojit svoji zvědavost, neváhejte a ponořte se do světa Lhářů. Možná vám odhalí pravdu...













Další knihou, která nezklamala a splnila má velká očekávání je detektivní thriller s názvem Pět od skvělé Ursuly Poznanski! Detektivka mne jako žánr nikdy moc neoslovila a přiznám se, že jsem jich mnoho nepřečetla. Tato kniha mne ale nalákala svou anotací a slibem, že se tu setkáme s netradiční formou geocachingu ( hledání "pokladů" pomocí GPS souřadnic ). A já byla z hledání nadšená! Příběh mne pohltil a já si ho maximálně užívala! PS: Vidíte tu dokonalou obálku?!!!










Poslední přečtenou knihou v měsíci září je opět kniha, kterou doporučovala Rodaw v nejednom ze svých videí a tak jsem po ní musela také sáhnout. Ani tentokrát jsem nebyla zklamaná a užila jsem si skvělou jízdu! Dva mladí vrahové, kteří mají ke svému řádění naprosto skvělé podmínky a téměř nic je nezastaví? Ano, tohle prostě stojí za to!










A jaké knihy jste v září přečetli vy? Vzpomenete si?
Katniss

Žádné komentáře:

Okomentovat