úterý 29. prosince 2015

Srpnové počteníčko



Duel ~ Malinkatý kretén ~ Dům ozvěn ~ Nikdykde




Pořád se snažím dohánět své resty a je vidět, jak mi to nejde, když vám předkládám knihy přečtené za srpen až teď v prosinci. Doufám, že mi to odpustíte a ještě chvíli to vydržíte. Od Nového roku bych chtěla začít s čistým štítem... To asi nestihnu, ale i tak... snaha se prý cení. Za srpen jsem přečetla jen 4 knihy a přemýšlím čím to asi bude. Hodně času jsem trávila v práci, nebo venku, takže na čtení nebylo tolik času, ale také jsem tentokrát neměla při výběru zrovna šťastnou ruku. Sami nejspíš dobře víte, jak se táhne čtení knihy, která vás příliš nezaujala a já takových četla hned několik...






Duel je první severskou krimi, kterou jsem ve svém životě četla. Rozhodně nebyla špatná a milovníkům tohoto žánru se bude určitě líbit, nicméně já se utvrdila v tom, že jsem ještě nedospěla do fáze, kdy by mne tento žánr nějak oslovoval. Ve své recenzi jsem se snažila být objektivní, zda se mi to povedlo můžete posoudit sami...


Moji recenzi na tuto knihu si můžete přečíst zde.










Jako další jsem vzala do ruky knihu Malinkatý kretén od spisovatelky Zdeny Frýbové. Bohužel jsem se nenechala odradit spoustou negativních ohlasů a tvrdohlavě jsem se rozhodla, že si na knihu udělám vlastní názor. Nemohu knize upřít skvělý humor, není ho tam ovšem tolik, aby knihu dokázal zachránit. Moc nudné, moc zdlouhavé, moc politické. Knihu jsem nedočetla a myslím, že se k ní v nejbližších letech vracet nebudu...


Moji recenzi na tuto knihu si můžete přečíst zde.











Po dvou sáhnutí vedle jsem už konečně chtěla něco, co se mi bude líbit a tak jsem dala na doporučení Rodaw a půjčila si z knihovny Dům ozvěn od Barbary Erskin. Netrvalo dlouho a i já tuto spisovatelku zařadila ke svým oblíbeným. Kniha má naprosto dokonalou atmosféru a velmi zajímavý děj. Když se v knize snoubí ponurá vřesoviště, staré rodinné sídlo, duchové a dávná kletba, je to něco, od čeho se já nedokážu odtrhnout!


Opravdu vřele doporučuji!











A do třetice všeho zlého jsem si vybrala všemi vychvalovaný a milovaný román Nikdykde od známého a stejně oblíbeného autora Neila Gaimana. Teď se omlouvám všem, kterým se tato kniha líbí, ale já prostě nechápu proč. Ano, má spousty světlých a zajímavých chvilek, ale jako celek mě více nudila, než uchvacovala a hlavně jsem od ní čekala trochu něco jiného. Autora ale rozhodně nezavrhnu a ještě něco od něj vyzkouším. Každý si přeci zaslouží druhou šanci...








Četli jste některou z těchto knih? A co na ně říkáte? A jaký je váš názor na Nikdykde? Určitě mi napište, budu moc ráda!

Katniss

Žádné komentáře:

Okomentovat