pátek 1. ledna 2016

Říjnové počteníčko



Solitaire ~ Služebná a vrah ~ Ty ~ Seznam tajných přání ~ Šest let




V říjnu jsem byla celkem úspěšná. Podařilo se mi přečíst celkem pět knih a šestou rozečíst. Musím říci, že jsem tentokrát měla opravdu šťastnou ruku. Tedy většinou...

 







Solitaire je jedna z těch slabších knih, které jsem tento měsíc četla. Nemohu říci, že by byla úplně špatná, bohužel mi ale nesedl autorčin styl a kniha mi místy přišla nudná a do jejího čtení jsem se kolikrát musela nutit. Pro mne tedy takový slabší průměr... 












 

Tato kniha je pro mne překvapením měsíce. Nikdy by mne nenapadlo, že se mi bude tolik líbit krimi. Nutno podotknouti, že se tu jedná o historické krimi, což je pro tuto knihu veliké plus. Líbí se mi knihy, ze kterých dýchá historie a čím drsnější, tím lepší. Čtení jsem si maximálně užila a doufám, že se mi brzy dostane do rukou další podobná kniha...
 
 
Moji recenzi na tuto knihu si můžete přečíst zde.



 

 

 
Všichni o ní mluví. Jedni ji vychvalují do nebe, jiní jí nemohou přijít na jméno. Pokud jde o mne, já byla víc než spokojená. Nevím jestli mě kniha tak nadchla proto, že jsem nic podobného doposud nečetla, nebo proto, že byla opravdu tak dobrá. Nicméně jsem si její čtení užívala do poslední chvíle. Také jsem měla strach ze stylu, jakým je kniha psaná, ale i v tomto případě jsem byla mile překvapená tím, jak mi sedl...
 
 
Moji recenzi na tuto knihu si můžete přečíst zde.











Tato kniha v sobě ukrývá velmi milé a oddechové čtení. Je psaná čtivě a i když se může zdát, že je plná již stokrát použitých klišé, není to tak zlé. Přečetla jsem ji skoro jedním dechem a pokud hledáte něco pro zpříjemnění vašich všedních dní, určitě ji zkuste...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Koncem měsíce jsem ještě stihla rozečíst knihu Šest let, na kterou jsem také slýchala jen samou chválu. Musím přiznat, že oprávněně. Příběh mne pohltil téměř okamžitě a já četla a četla, neschopná přestat. Musím si rozhodně přečíst i další knihy od tohoto autora a to co nejdřív!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
A co pěkného jste v říjnu přečetli vy? Četli jste některou z mých říjnových knih? A co na ně říkáte?
 
KATNISS
 

Žádné komentáře:

Okomentovat