sobota 2. května 2015

Květnové losování




Máme tu začátek května a s ním i mé druhé losování ze sklenice plné knih. Napoprvé jsem si vytáhla klasiku a teď jsem opravdu zvědavá, co na mne čeká na druhý pokus. A protože knihy rychleji nakupuji, než čtu, sklenice téměř přetéká a já tak mám na výběr opravdu z velkého množství lístečků. Losovat budu již podruhé, ale mé nadšení ani zvědavost se tím rozhodně nezmenšily, spíše naopak! Tak pojďme na to...















Losujeme! Dnes jsem měla chuť vybrat nějaký barevný lísteček a úplně nahoře jich bylo u sebe hned několik. Nelosovala jsem tedy moc dlouho a sáhla po tom, který jsem zahlédla jako první...

















A tady ho máme, dámy a pánové!












Dnešní vylosovanou knihou pro měsíc květen se stává Legenda od Marie Lu!









Musím říci, že s dnešním výběrem jsem naprosto spokojená a už se nemohu dočkat, až se do knihy pustím! Má obrovská písmena, takže se asi bude číst rychle i přes to, že nejsem zrovna rychlý čtenář. Jediné co mne opravdu trápí je skutečnost, že je Legenda první knihou z trilogie, jejíž další díly doma nemám... Teď mne ale napadá, že je to spíš důvod k radosti, protože je nyní víc než jasné, že si je budu muset dokoupit! :-)









Na recenzi se můžete těšit nejpozději do konce května!



A co vy? Četli jste Legendu, nebo se na to také teprve chystáte? Co na ni říkáte? Líbila se vám, nebo vás zklamala? Napište mi, budu moc ráda!

Vaše Katniss

Žádné komentáře:

Okomentovat