pátek 8. května 2015

Knihomolské nákupy

Je opravdu báječné, když se najde pro knihomoly, jako jsem já, možnost, udělat si radost něčím, co není kniha, ale zároveň to s ní má hodně společného! 

Kdysi dávno jsem si u nás v jednom obchůdku koupila úžasnou a naprosto dokonalou placku s nápisem I love books. Měla jsem z ní obrovskou radost a pyšně ji nosila vystavenou na kabelce, vlastně ji tam nosím pořád. Od té doby jsem už bohužel na nic takového nenarazila, tedy až do minulého týdne. Objevila jsem e-shop Knižního vesmíru pro pravé knihomoly. V jejich nabídce najdete záložky, placky, hrnečky, šperky a spousty dalších věcí s knižní tématikou. Neodolala jsem a hned jsem si objednala pás super skvostů, které bych vám ráda ukázala...






Jak už jsem se zmínila, moje maličkost je velký fanda placek, takže jsem nemohla odolat a koupila si jich hned několik! Placka s reprodrozdem byla nutnost a ty ostatní jsou tak nádherné a hlavně pravdivé, že je budu hrdě nosit stále u sebe! Teď už si jen musím pořídit kabelku na které všechny vyniknou! A nebo je mám nosit někde jinde? Kde nosíte placky vy? Nebo kde by jste je nosili, kdyby jste je měli? Nechám si poradit...











Dále jsem samozřejmě nedokázala odolat tomuto naprosto báječnému přívěsku, který už nosím a přímo požitkářsky ho dávám na odiv všem kolem mne. Jsem pyšná na to, že jsem knihomol a chci, aby to všichni věděli!





No a jaký bych to byla knihomol, kdybych si nevybrala žádnou záložku? Naprosto jsem propadla sérii Hunger Games, takže byla má volba velmi jednoduchá. Posuďte sami, nejsou nádherné? 



















A tady je celý můj nákup zvěčněný krásně pohromadě i s kartičkou s poděkováním. Mám z něj obrovskou radost a doporučuji vám tento obchůdek taky vyzkoušet, nebudete litovat!



2 komentáře:

  1. Krásný věci! Placky se mi taky líbí, bohužel mám jenom dvě. Ale drží jako židovská víra - už několik let je mám na penále a ještě nespadly :D Záložky jsou taky krásné :) Lepší než sežvejkaný lísteček s úkoly jako mám já :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Dlouho jsem přemýšlela, jestli si tohle všechno pořídím, nebo jestli si raději nekoupím knihu. Nakonec jsem si koupila obojí a jsem spokojená! :-D Je super, když můžu dávat takto na odiv, že miluji knihy... PS: Sežvejkaných lístečků se člověk nezbaví ani když má kupu záložek... :-D

      Vymazat