pátek 15. května 2015

Jarní dumání 2 - Knižní suvenýry


Jarní dumání je projekt, který má na svědomí Syki z blogu Knižní doupěUž delší dobu jsem něco podobného hledala a jsem ráda, že se mohu zapojit. Dumání bude probíhat po dobu dvou měsíců, kdy budu každý týden uveřejňovat článek na předem dané téma. A témata jsou opravdu zajímavá, na všechna se už teď ohromně těším! Tak se do toho pustíme! A dnešní téma k zadumání zní...





Knižní suvenýry


Zbožňujete některé knihy natolik, že sbíráte s jejich tématikou naprosto cokoliv? Záložky, placky, plakáty… a když mají filmovou adaptaci, fotky, postavičky, klíčenky, vlajky, hračky, společenské hry. Co všechno jste schopní a ochotní si pořídit? Co všechno doma máte a po čem ve skrytu duše toužíte?

***


Tak tohle téma se mi docela hodí do krámu! :-) Není to tak dlouho, co jsem psala článek (zde) o svých knihomolských nákupech! Myslím, že se mohu klidně přiznat k tomu, že si sem tam pořídím něco, co je s knihami nějak spjato a určitě nejsem sama. Asi nejčastěji se poohlížím po záložkách, protože těch není nikdy dost! Dokonce jsem se i rozhodla, že začnu nějaké vyrábět i sama, ale o tom jindy...








Nedám dopustit ani na placky ať už se týkají knih obecně, nebo nějaké knihy konkrétně. Prostě zbožňuji, když mohu dávat na odiv, že jsem knihomol a miluji knihy. Pro tento účel jsem si pořídila i přívěsek s nápisem READ. Je báječný a nosím ho téměř nepřetržitě!








Dále se mohu pochlubit například broží s reprodrozdem, po které jsem dlouho toužila (vlastně od chvíle kdy jsem uviděla přívěsek Ondry z Knižního špajzu a došlo mi, že se dá někde sehnat). Neustále pokukuji po nových nápadech a čemkoli, co má nějakou spojitost s knihami. Líbí se mi knižní motivy na oblečení a doplňcích, ale spíše ty obecné, prostě prosté knihy, ne konkrétní podle filmových předloh, ty mne moc nelákají (až na pár výjimek). Koukala jsem i po hrnečku, či nějaké dekoraci, ale to si nechám na příště...




A co vy? Taky máte doma nějaký poklad spojený s knihami na který jste náležitě pyšní? Podělte se, jsem zvědavá a budu se moc těšit!

Mějte se zadumaně, vaše Katka

Žádné komentáře:

Okomentovat