úterý 9. prosince 2014

Podzimní knižní přehlídka 2014 - část první















Podzim sice ještě oficiálně nekončí, ale mně už se podařilo nasyslit tolik knih, že i kdybych ještě nějaké do toho 22.prosince získala, mohu je už s klidným srdcem nechat na zimní přehlídku. Letošní podzim jsem se utrhla ze řetězu a pořídila si neuvěřitelné množství knih! Některé na doporučení knižních blogerů Ondry a Verunky, jiné prostě jen proto, že mne zaujaly. Ať už obálkou, anotací, nebo především cenou. Celkový počet pořízených knih ( prakticky jen za listopad ) se vyšplhal na neuvěřitelné číslo 34. Teď jen doufám, že jsem na žádnou nezapomněla... Chtěla bych vám je tu představit všechny, pěkně jednu po druhé, ale předpokládám, že by vás to už někde v polovině přestalo bavit a většinu by jste si nepamatovali, proto rozdělím tuto přehlídku na dvě části po sedmnácti knihách. Budu moc ráda, když vás nějaká kniha zaujme a rozhodnete se pro její přečtení, ony si to zaslouží...




Část první - knihy, které jsem nakoupila na internetovém knihkupectví bux.cz. Původně jsem si chtěla koupit pouze knihu Hra věží, kterou vychvaloval na svém blogu Ondra a musím, říct, že tak poutavě, až mě donutil přemýšlet o její koupi a když ještě dodal, že ji sehnal ve slevě, už jsem neváhala. Jenže nastal problém! Hra věží nebyla ani zdaleka jedinou knihou ve výprodeji...

1.

Hlavní hrdinka se probouzí uprostřed jakéhosi londýnského parku, obklopena mrtvými těly, které mají na rukou gumové rukavice, a nemá ani tušení, kdo je a co tady dělá. Jediným vodítkem je jí dopis, který drží v ruce. No nezní to báječně?
2.

Zabijácký virus, který napadne celou zemi, hrstka přeživších, apokalypsa, ničivé zvraty počasí, ztráta lidství a nějaké tajemství hlavní hrdinky... mě to zaujalo a těším se až začnu číst!

3.

Tuhle knihu jsem si chtěla pořídit už před nějakým časem. Na první pohled mě zaujala povedená obálka a ani anotace nezní špatně. Hlavní hrdinka nám tu zemře, aby se mohla o tři roky později probudit k životu a bojovat se silami temnot! Proč ne? A za tu cenu...

4.

Tak tuhle jsem si koupila vyloženě ze zvědavosti. Grafický román, jak to asi vypadá? Dobře! Ty ilustrace jsou úžasné, nějaké vám nafotím, až budu dělat recenzi. Za plnou cenu bych si ji nekoupila, ale za 9,-Kč!!!? Nelituji!

5.


6.



7.

Zase jednou zakoupená série (necelá) bez toho, abych si nejdříve přečetla alespoň první díl a posoudila, zda stojí za to. Omlouvá mě jen to, že od Charlaine jsem přečetla už hodně knih a všechny se mi líbily... Snad nezklame...

8.



9.

A další první a druhý díl série, jsem prostě nepoučitelná. Ale když se mi bude první díl líbit, můžu se hned pustit do dalšího, není to super? No a když ne...

10.

Naprosto dokonalá obálka, zbožňuji kombinaci strom - voda - měsíc! Tady anotace slibuje horor z malebného amerického městečka s keříky čajových růží na náměstí (miluju čajové růže), kudy jen málokdy projede automobil... Už se těším!

11.

Tak po této knize jsem sáhla kvůli doplnění celkem dobře hodnocené série, kterou jsem samozřejmě ještě ani nezačala číst.

12.

Z této série mám velkou radost! Mám přečtený první díl a opravdu se mi líbil! Bála jsem se sáhnout po české autorce, ale tady to vyšlo a jsem za to moc ráda! Tohle je třetí, závěrečný díl a já doufám, že se do něj co nejdříve pustím!

13.

Poslední díl Artemise Fowla mi doma prostě nemohl chybět! Tahle série je geniální!!! Líbila se mi v patnácti a miluji ji i teď, po tolika letech! Opravdu stojí za to!!!

14.

Skvělý název, úžasná obálka a neodolatelné zpracování! Ty ilustrace nemají chybu! Slibuji, že se o ně s vámi podělím při psaní recenze, protože si je rozhodně nemohu nechat jen pro sebe! A ta anotace!!! Strom v roli démona a vypráví příběhy! Tak tahle kniha je můj favorit!

15.

Tak tuhle krásku jsem nepořídila na bux.cz, ale v Levných knihách...Zase jednou povedená obálka a když má kniha v názvu čarodějky, čarodějnice a podobně, musím ji přečíst! Naše knihovna ji nemá a tak jsem musela poprosit kamarádku z Prahy ( děkuji Karoušku! ) aby mi ji koupila. Jsem na ni zvědavá... 

16.

A tohle je druhá kniha z Levných knih ( opět za ni vděčím Káje ), kterou jsem nutně potřebovala. Měla jsem u nás v knihovně půjčený první díl a moc se mi líbil, chtěla jsem si přečíst druhý a ... " hledaný titul nebyl nalezen". Dokonce jsem si kvůli ní i dopisovala s ředitelkou knihovny, která prý nemůže titul nikde sehnat a byla by mi vděčná, kdyby se to povedlo mě... Povedlo, takže až si ji přečtu, poputuje jako dárek do naší knihovny... Teda snad... Když já se tak nerada vzdávám knih, ale já to zvládnu!!! Musím!

17.
BONUS

O tuhle krásku jsem si napsala Ondrovi z Knižního špajzu a on mi ji poslal jako dárek a já mám za úkol na oplátku napsat nějakou pěknou recenzi, na což se už moc těším! Kniha vyšla ZATÍM (věřím, že tištěná podoba ji nemine) jen jako e-kniha, ale to jí rozhodně neubírá na zajímavosti. Bohužel nemám čtečku, takže musím číst na pc. Jediné co mne od čtení zdržuje jsou má bolavá očka... Ale hned jak je poléčím, nasadím brýle a jdu na to! Knihu si můžete zakoupit zde, nyní dokonce za krásných 29,- Kč!



Tak to by bylo pro dnešek vše, doufám, že vás nějaká kniha zaujala a pokud ne, vyčkejte na druhou část, ve které se vás pokusím nalákat na dalších 17 knih. Děkuji, že jste si přečetli můj článek a budu moc ráda, když mi napíšete, zda jste si tu vybrali. Mějte se krásně, vaše Katniss

2 komentáře:

  1. Páni, ty Odstíny života vypadají tak moc dobře!!! Jak to, že je nemám? :D A nad sérií od Harrisové jsem taky přemýšlel, ale nakonec jsem si ji nevzal - přeci jen není kompletní :D Těším se na druhou část :)
    PS: moc děkuju za zmínku :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nemáš vůbec zač! ;-) A já moc děkuji za milý komentář! Člověka to psaní hned víc baví, když má pro koho psát. Jsem zvědavá jestli tě něco zaujme i v té druhé části, už na ní usilovně pracuji...

    OdpovědětVymazat