úterý 16. prosince 2014

Podzimní knižní přehlídka 2014 - část druhá















A je tu druhá část Podzimní knižní přehlídky. Tady bych vám ráda představila knihy, které jsem si koupila u nás v kulturáku, když tu prodávali Beránek - Levné knihy. Čekala jsem větší účast svých spoluobčanů, ale na druhou stranu jsem ráda, že tam něco nechali i pro mě! Dále pak knížky, které jsem si koupila k svátku ( ano, dávám dárky sama sobě a ospravedlňuji tak ty mega nákupy knih ), no a další knihy jsou přímo od nakladatelství Fragment. U Beránka jsem si totiž koupila třetí díl trilogie Věk magie ( první a druhý neměli ) a jak už to tak se mnou bývá, já je mít musela. No a na stránkách Fragmentu jsem je objevila za bezkonkurenčně nejlepší cenu a když už jsem tam nakupovala, trochu jsem se rozhlédla a přidala do košíku ještě jednu. Pak jsem si všimla záložky "odblokovač poštovného". Tam si stačí vybrat jeden titul v jakékoli hodnotě a máte poštovné zdarma, takže jistě víte, co jsem udělala. Pak jsem ještě neodolala a využila poštovného zdarma u Albatrosu a v bazaru na Databázi knih objevila malý poklad. Dost už ale povídání a tady je moje druhá sedmnáctka...





18.

První kniha od Beránka kterou vám tu představím je tato, dle vzhledu starší kniha, která by mne normálně asi nezaujala, ale tím, že jsem si prohlížela úplně všechny nabízené knihy velmi pečlivě, se mi dostala do rukou. Má se jednat o světový bestseller anglické spisovatelky a dle anotace nás zavede do pohádkového světa pohanských kněží - druidů, všemožných mágů a věštců. Zajímám se o magii už dlouhá léta a všechno kolem ní mě opravdu baví, takže jsem moc ráda, že jsem tuto knihu objevila...

19.

Druhá kniha mě zaujala hlavně nakladatelstvím ( CooBoo bych tu nečekala ), samozřejmě cenou, ale to ostatně všechny a také anotací. Kniha se sice tváří jako nefalšovaná YA, ale určitě má co nabídnout ( alespoň dle jejího hodnocení na Databázi knih ). Objevování podzemního Stínového města, které je tvořeno propletenými tunely pod Manhattanem nezní špatně...

20.

Třetí knihu jsem objevila až po opakovaném korzování kolem vystavených knih. Nechápu jak jsem ji mohla přehlédnout. Rok 1835, shoří velká část, tehdy ještě dřevěného, předměstí New Yorku a hlavní hrdina přijde o všechno. Má pocit, že jeho život končí, opak je ale pravdou. Dojde ke vzkříšení Aztéckého avatara a lidská civilizace má být zničena. No a jak už to tak bývá, hlavní hrdina Archie je předurčen k její záchraně...

21.

Musím přiznat, že nebýt mého odhodlání, prohlédnout si všechny nabízené knihy, tuhle bych nikdy nevzala do ruky. Ta obálka na mě působila nepříjemně a já si myslela, že půjde o nějaký román s lékařskou tématikou, což mě moc nebaví ( mám toho dost v práci ). Hlavní hrdinka Jenna je sice asistentka soudního patologa, ale tady všechna podobnost s lékařskými romány končí. Jde o detektivní thriller, Jenna se vrací domů k koleje a zjišťuje, že její kamarád z dětství povraždil celou svoji rodinu, jenže on si nic nepamatuje. A přibývají další vrazi s amnézií. Jenna začne pátrat a zjistí, že s mozky jejích spolužáků někdo hraje podivnou, hrůzostrašnou hru a teď jde i po ní! No nezní to skvěle? Nemohla jsem ji tam nechat.

22.

Tohle je pro mne závan něčeho nového, nepoznaného a moc se na to těším! Knížka je nádherně zpracovaná, má kouzelnou předsádku, krásné ilustrace a celkově je moc hezky řešená. Jde o mýty a legendy indiánů a já se na jejich příběhy už moc těším! Jsem zvědavá, o kolik budou jiné, než například ty evropské.

23.

Tuhle jsem kupovala s tím, že budu muset někde sehnat první dva díly, ovšem nenapadlo mě, že to bude takový problém. Takže na tuhle knihu se bohužel v nejbližší době nechystám, ale časem to třeba vyjde, nevypadá špatně.

24.

Další kniha od nakladatelství Epocha s názvem Zlý sen je naštěstí samostatná kniha a nemusím tedy nikde shánět další díly. Podzimní výlet na ostrov Rujana se pro hrdinku knihy Fridu rychle změní v noční můru: zradí ji milenec, lidé okolo ní nejsou tím, čím se zdají být, a dívka je proti své vůli přinucena pátrat po tajemství Arkonské věže. Nakonec si s ní začne pohrávat i čas: Frida se ocitne ve dvanáctém století a zažije pád arkonské svatyně. To nezní špatně, co říkáte?

25.

Tady máme první díl trilogie Věk magie z nakladatelství Fragment. Atlantida, kouzelníci, magie, starý Londýn... no komu by se to nelíbilo?!!!

26.

Druhý díl trilogie Věk magie, taktéž ve slevě od Fragmentu...

27.

No a třetí díl zakoupený u Beránka, bohužel s touto PŘÍŠERNOU červenou etiketou, která hlásá " YOUNG ADULT "! Jako by jsme to nevěděli! Proč to tam pro boha dáváte a ničíte ty krásný obálky? Nechápu!!! Kdyby to šlo alespoň odlepit...

28.

A tady je další zajímavá kráska od Fragmentu. Velká Británie, rok 2140.Život na Zemi se změnil od základů. Lidská civilizace už není ohrožena smrtelnými nemocemi, na které věda objevila léky. Nesmrtelnost však přináší i možná rizika - největším z nich je přelidnění. Proto byla přijata Deklarace - pokud berete léky na dlouhověkost, jste Vyvolení a nesmíte mít děti. Kdo zákon poruší, bude potrestán a dítě se stane Přebytečným - méně hodnotným občanem, sloužícím Vyvoleným. Poslední dobou jsem si oblíbila tyhle postapokalyptické příběhy...

29.

Již zmiňovaný odblokovač poštovného, ale to neznamená, že nemá svoji cenu! Dívka která slyší hlasy zmizelých studentů... To přece vůbec nezní špatně!

30.

Krásnou třicítku u mne má knížka svátková. Učarovala mi přenádhernou obálkou, která evokuje takovou tu krásnou zimu, kdy sněží, výlohy jsou plné světýlek a všechno a všichni kolem jsou Vánočně naladění. Koupila bych si ji i kdybych netušila o čem je, některé obálky mne prostě pohltí... Ale i samotný příběh slibuje příjemné počtení a já se moc těším, až ji s příchodem prvního sněhu začnu číst ( snad se dočkám ).

31.

Vadí mi, když mám v knihovničce neúplné série a proto v ní přibyla i tato kniha. Jak jistě víte, jedná se o novelu k trilogii Divergence, kterou jsem ( jak jinak ) stále ještě nebyla schopná přečíst. Ohlasy na ni jsou víceméně pozitivní, tak doufám, že této koupi nebudu litovat...

32.

Tuto "knihu" snad ani nemusím představovat! Toužím rozvíjet svoji kreativitu, teda pokud ji vůbec objevím, a naučit se nebít tak konzervativní a užívat si. Možná toho od této knížečky čekám moc, ale já věřím, že mě nezklame!

33.

Na tuhle knihu jsem slyšela, četla a viděla spousty pozitivních recenzí a moc se na ni těším. Ještě ji nemám fyzicky doma, měla by ale dorazit každým dnem. Ukořistěná v bazaru na Databázi knih za 89,- Kč i s poštovným... Kdo by nechtěl ( alespoň občas ) žít ve virtuálním světě, podle svých představ a přání?

34.

A teď to nejlepší na konec! Verunka z Knižního přátelství natočila video s názvem Typy na knižní dárky a tak moc mě okouzlila příběhem malého medvídka, že jsem prostě neodolala a zatoužila ho mít doma! Je opravdu okouzlující! ( Verča i Pú! )



Tak to by bylo z podzimní přehlídky všechno. Můžete mi napsat, jestli se vám něco zalíbilo, nebo jestli jste třeba už nějakou z těchto knih četli a také to jak se vám líbily! Mějte se krásně a zase brzy nanapsanou, vaše Katniss.

Žádné komentáře:

Okomentovat