pondělí 22. dubna 2024

Království prokletých

 


Moje hodnocení: 64%

autor: Kerri Maniscalco
originální název: Kingdom of the Cursed
série / díl: Království prohnilých / 2.
žánr: fantasy, erotická YA literatura
nakladatelství: King Cool
počet stran: 424
rok vydání: 2022
vazba: pevná/vázaná
původ: půjčeno z knihovny
čteno: březen 2024

***

Poté, co zaprodala svou duši, aby se stala královnou Hříšných, se Emilia vydá s tajemným princem Irou do Sedmi kruhů, kde je uvedena do svůdného světa neřestí. Přísahá, že udělá všechno pro to, aby pomstila svou milovanou sestru Vittorii… i když to znamená přijmout manželství s princem Orgoliem, králem démonů. Jak zní první pravidlo dvora Hříšných? Nikomu nevěř. Se zrádnými princi, přepychovými paláci, tajuplnými pozvánkami na večírky a rozporuplnými nápovědami ohledně toho, kdo skutečně zabil její dvojče, je Emilia osamělejší než kdy dřív. Může vůbec důvěřovat Irovi, který byl jejím někdejším spojencem ve světě smrtelníků, nebo skrývá nebezpečná tajemství o své pravé podstatě? Emilia bude zkoušena mnoha způsoby, zatímco pátrá po řadě magických předmětů, které odhalí stopy k její minulosti a poskytnou jí odpovědi, po nichž prahne…


Druhý díl této démonské série začíná přesně tam, kde skončil ten první. Příchodem do říše démonů. Emilie byla nucena bojovat s nepřízní počasí a vlivem hříchů, aby se dostala na panství svého snoubence. Ten samozřejmě dělal vše pro to, aby se jí to podařilo a nepřišla při tom k úhoně. Prvních pár stránek to vypadá zajímavě a člověk si říká, že by se z toho mohlo vyklubat zajímavé čtení, ale po chvíli už je vám jasné, jak moc jste se pletli.

Pokud jste milovníci erotických románů s nádechem magie, budete nejspíš spokojení a zamilujete se do démona Hněvu přesně tak, jak se od vás očekává a budete hltat jednu erotickou představu hlavní hrdinky za druhou. Později nepůjde jen o představy a budete mít pocit, že to nejdůležitější vyvrcholení této knihy bude moment, kdy se ti dva spolu konečně vyspí. S každou další erotickou scénou jsem si nepřála nic jiného, než aby se to už konečně stalo a děj knihy se vrátil k něčemu zajímavému, co ho bude posouvat dál.

Milostné scény jsou napsané dobře, jsou místy i vzrušující, ale čeho je moc, toho je příliš. Zajímavé dějové linky jsem se dočkala asi po 320 stranách!! Jediné co mi utkvělo v paměti byla scéna se zvláštní sochou a ani velké odhalení v podobě zjištění, komu vlastně Emílie patří, nebylo tak úžasné a dechberoucí, protože mi to bylo jasné od samého začátku.

Na posledních padesáti stranách se autorka vzpamatovala a konečně se zase začalo dít něco zajímavého a neočekávaného, co mě nakonec přimělo dát této knize lepší hodnocení, než jsem původně zamýšlela a navnadilo mě to na čtení třetího dílu. Bohužel to ale nezměnilo nic na tom, že jsem nadšená nebyla. Chtěla jsem fantasy, ne erotický román. Kdybych z této knihy vyškrtla vše, co nějak souvisí s erotikou, zbylo by mi s bídou nějakých 100 stran děje. Asi jsem si měla předem zjistit, co mám od této série očekávat a potom bych nebyla tolik zklamaná. Nicméně nemohu knize upřít čtivost, kterou má na svědomí příjemný styl psaní a také oceňuji občasná "moudra", jež dodávají to pověstné koření a sem tam přivedou čtenáře k zamyšlení.


" Domněnky jsou smrtí pravdy."


Jsem opravdu zvědavá s čím přijde třetí díl a jak to všechno do sebe nakonec zapadne, ale už teď vím, že se ke čtení této série nikdy nevrátím a to i přes to, že objektivně není zase až tak špatná.

Žádné komentáře:

Okomentovat