středa 17. června 2015

Červnové losování




Jsem pozadu! Polovina měsíce pryč a já se teprve dnes dostala k červnovému losování. Bude to nejspíš tím, že jsem poslední dobou zase hodně četla knížky z knihovny, což mi připomíná, že jsem pozadu i v Toulkách. Ale nebojte, já to doženu. Dnes ráno se mi povedlo dočíst poslední díl série Padlí andělé od T. Sniegoskiho, z čehož vyplývá, že je právě teď ten nejvhodnější okamžik pro losování další knihy ze Sklenice plné knih...

















Dnes jsem to vzala pěkně ze středu a vybrala jsem si čistě bílý lísteček, který mě něčím přitahoval hned na první pohled. Musela jsem z něj vyklepat další dva, které v něm uvízly, ale podařilo se...



















A tady ho máme, dámy a pánové!


















Dnešní vylosovanou knihou pro  měsíc červen se stává Milenec z temnot do J. R. Ward!










Nemohu říct, že bych se do ní pouštěla s chutí a nadšením, ale o to víc jsem ráda, že jsem si ji vytáhla. Za normálních okolností bych se k ní totiž nedostala ještě hodně dlouho. Jedná se o první díl románového cyklu Bratrstvo černé dýky. Doma mám 11 knih této série a jednu novelu, přičemž už teď vím, že je vydaný dvanáctý díl a chystá se další. Už ani nevím, proč jsem si tuhle sérii začala pořizovat... Vše co o knize vím je to, že by se v ní měli objevovat upíři a obálka mne vede k přesvědčení, že to bude spíš romance s prvky erotiky, než nějaká klasičtější fantasy, ale obálky často klamou, takže se nechám překvapit. Musím přiznat, že mne tento žánr už moc nebere ( proč sis proboha kupovala dopředu 11 dílů?!! ), ale pozitivní na tom všem je, že mne s mým nízkým očekáváním nemůže tato kniha nijak výrazně zklamat, spíš naopak...








Na recenzi se můžete těšit začátkem července!


Je mezi vámi někdo, kdo tuto sérii zná, nebo ji dokonce četl? Co na ni říkáte? Máte v plánu ji zkusit? Napište mi, budu moc ráda!

Vaše Katniss

Žádné komentáře:

Okomentovat