čtvrtek 16. dubna 2015

Toulky za knihami # 2








Dnes tu máme v pořadí druhé toulky za knihami! Od chvíle, kdy jsem byla v knihovně naposledy neuteklo zase tolik času, takže jsem byla vrátit pouze dvě knihy a to V údolí lišek (recenze zde) a Než jsem tě poznala. Už několikrát jsem si nařídila, že si nepůjčím víc knih, než vrátím, jenže se to zase nepovedlo. Čekaly na mne dvě rezervace a musíte uznat, že 15 MINUS jsem tam prostě nemohla nechat! A věřte, že kdybych neměla doma dalších 15 kousků, určitě bych hledala dál a našla spousty knih, které bych potom nestíhala číst. Takže jsem ráda, že jsem nakonec donesla domů jen tři...








A tady jsou...






Kavárna na pláži mě zaujala nejenom skvělou anotací, ale hlavně svým názvem. Kdo by nechtěl sedět venku u stolečku, popíjet kávu a dívat se, jak vlny omývají skalnaté i písečné břehy? Úplně si představuji tu vůni prosycenou solí, lehký vánek ve vlasech, šum moře a vzdálené výkřiky racků... O tuhle pohodu jsem se nemohla připravit a už se nemůžu dočkat chvíle, kdy se s touto knihou a šálkem lahodné kávy usadím někde venku a budu si je vychutnávat plnými doušky!










Druhou knihou, kterou jsem si přinesla domů je kniha s názvem Na hraně věčnosti. Jedná se již o druhý díl ze série Na hraně. První díl nese název Na hraně zapomnění a četla jsem ho v září loňského roku. Musela jsem si trochu připomenout o čem vlastně byl a teď když už jsem si vzpomněla se na tento díl těším o to víc! Věřím, že se mi bude líbit! Recenzi na "zapomnění" už dodatečně sepisovat nebudu, je to přeci jen pár měsíců od jejího přečtení, ale pokusím se ji alespoň trochu shrnout v recenzi na "věčnost".












A konečně kniha ze které  mám největší radost a tou je 15 MINUS od Tomáše Zářeckého! Na tuto knihu jsem slyšela jen samou chválu a původně jsem si ji chtěla pořídit domů. Kniha je ale k mému velikému zklamání téměř nesehnatelná a nakladatelství MOBA, v nejbližší době, její dotisk nechystá. :-( Rozhodla jsem se tedy, že nebudu čekat až se někde objeví a rovnou si ji půjčím. Pokud se mi ji podaří někde najít, nejspíš si ji pořídím. Tedy, pokud se mi bude líbit stejně jako všem ostatním, pořídím si ji určitě!











Tady je máte ještě jednou, hezky pohromadě. Četli jste některou z nich? A nebo se na to taky chystáte, stejně jako já? Určitě mi napište jak se vám ta či ona líbila, moc ráda si přečtu vaše názory. No a mně nezbývá nic jiného, než se s vámi rozloučit a budu se těšit zase u dalšího toulání...
Mějte se toulavě!


Vaše Katniss

Žádné komentáře:

Okomentovat