středa 3. prosince 2014

Čtvrtletní knižní přehlídka!















Zdravím! Jsem ráda, že jste zavítali na můj blog. Dnes se s vámi chci podělit o jedem můj malý velký problém. Hodně dlouho jsem přemýšlela, jak tuto rubriku nazvat. Vůbec mi totiž nevyhovuje hojně používaný název MĚSÍČNÍ CHVÁSTAČKA. Proč?




1. NENÍ DOST KNIH


Už jsem to tu zmiňovala, takže se nechci moc rozepisovat, ale nedávno jsem se přestěhovala, bydlím sama a spoustu peněz z mého rozpočtu spořádá bydlení, rekonstrukce a další potřebnosti (možná to znáte), takže je moje peněženka stále prázdná. A taky mám (určitě mi to udělali schválně!) svátek, narozeniny, Vánoce a vlastně všechno k čemu lze dostat knihu jako dárek v období dvou, po sobě jdoucích, měsíců (pokud tápete - listopad, prosinec), takže po zbytek roku prostě...NIC! Navíc nemám možnost nakupovat v Levných knihách tak často, jako jiní šťastlivci, protože ty nejbližší jsou ode mne přesně (nejkratší cesta autem) 74 km!!!
***
Ach jo... Takže dost často objednávám knihy spíš přes internet, z čehož (bohužel) nemám téměř žádný požitek, krom chvíle, kdy rozbaluji balík samozřejmě, nikdy nevím v jakém stavu knihy dorazí (někdy se s vámi o to podělím) a hlavně, musím platit poštovné ve výši jedné, někdy dokonce i dvou až tří knih! Samozřejmě podle toho kde, a co nakupujete.A poslední, neméně smutná skutečnost (pro mě) je, že tu nemáme ani žádný antikvariát!!! Což je, alespoň podle mě, pro bez mála desetitisícové město veliká ostuda! Tohle všechno jsou vlastně důvody, proč do této rubriky nebudu přispívat měsíčně, nýbrž čtvrtletně...




2. NELÍBÍ SE MI SLOVO "CHVÁSTAČKA"


Předem se omlouvám tomu, kdo toto slovo vymyslel a všem kdo ho používají a líbí se jim! Každý má přece jiný vkus a já rozhodně nikoho nekritizuji. Jen se prostě nechci chvástat, ani chlubit. Chci vám nabídnout něco jako ochutnávku toho, co jsem za dané období objevila a po sléze si koupila, či dostala atp. Něco, co vás osloví, rozesměje, vystraší, pohladí po duši, zkrátka něco, co vás navnadí tak, že si řeknete: "Tak tohle si musím přečíst."

Ano, vím, že se dá ještě použít například anglický výraz BOOK HAUL, ale protože neumím anglicky (až na pár slovíček a frází), nechci se do toho pouštět. Proto má i můj blog česko-latinský název a nikoli česko-anglický, jak by se na první pohled mohlo zdát...

3. MOŽNÁ CHCI BÝT MALINKO ORIGINÁLNÍ


Předpokládám, že by nikomu nevadilo a nikdo by se na mě nijak nezlobil, kdybych název "měsíční chvástačka" použila, ale já se rozhodla vymyslet něco jiného.

Chtěla jsem napsat svého a teď opravdu doufám, že to bude mé! Ne v tom smyslu, že by se to třeba někomu líbilo a název si propůjčil (to by mi nevadilo), ale spíš abych ho nevědomky, a tím pádem bez dovolení, nevyfoukla někomu jinému... Snad se tak nestane a pokud přece jen ano, moc se omlouvám!


Během psaní tohoto článku jsem svůj velký / malý problém vyřešila... Doufám, že jste s řešením spokojeni alespoň z poloviny tak, jako já a už se moc těším na to, až sem přidám první tématický článek, nebo video? No uvidíme... vaše Katniss

2 komentáře:

  1. Knižní přehlídka zní skvěle! A Ty chceš natáčet video? :D Tak jen do toho!!! ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji, děkuji! Chtěla bych natáčet, ale zatím sbírám odvahu... :-) Hlavní problém tkví ale v tom, že nemám čím natáčet! :-D Takže než tento nepatrný problémek vyřeším, musím si vystačit se psaným slovem... PS: Moc děkuji za povzbuzení, budu ho potřebovat! :-)

    OdpovědětVymazat