sobota 1. dubna 2017

Knižní výzva 2017 - První čtvrtletí




Tři měsíce utekly jako voda a tak se s vámi chystám podělit se svými čtecími úspěchy. A hned ze začátku vám prozradím, že je to bída. Minulý rok jsem měla touto dobou přečteno 21 knih a byla jsem na sebe náležitě hrdá! Letos bych se měla jít raději někam zahrabat, protože momentální stav mnou přečtených knih je 13. Vysloužila jsem si tedy zatím jen jeden odznáček, za 10 přečtených knih. Rozhodně se budu muset polepšit!

A jak jste na tom vy? Budu moc ráda, když mi napíšete, jak jste na tom s Knižní výzvou vy, jestli jste náhodou také nečetli některou z těchto knih a samozřejmě to, jak se vám líbily!

Katniss



~ Moje osobní výzva ~




1) Skrytá těla ***
( Caroline Kepnes )

2) Papírová města ****
( John Green )

3) Yorrân II. *****
( Jan Dobšenský )

4) Černooké Zuzany ****
( Julia Heaberlin )

5) Poslední polibek ***
( více autorů )

6) Země barbarů *
( Otomar Dvořák )

7) Naslouchač *****
( Petra Stehlíková )

8) Seznam mrtvých *****
( Jennifer Lolita Armentrout )

9) Sůl moře *****
( Ruta Sepetys )

10) Život po tobě ****
( Jojo Moyes )




11) Dvůr trnů a růží *****
( Sarah Janet Maas )

12) Pohřeb ***
( Neil Cross )

13) Šaty pro poutníky ****
( Irena Závacká )

Žádné komentáře:

Okomentovat