neděle 15. listopadu 2015

Červencové počteníčko



Na co Alice zapomněla ~ Kostičas ~ Na hraně věčnosti ~ Elita ~ Svůdné zúčtování ~ Urban Games






Další měsíc za námi a já se opět hlásím s přečtenými knihami. Jelikož už nějaký ten rok nemám prázdniny a v létě bývám v práci víc než normálně, nemůžu se pochlubit zrovna velkou hromádkou. Nicméně 1 dočtená a 5 přečtených knih není zase tak hrozné skóre. Pojďme se na ně tedy podívat...






S první knihou, kterou vám tu dnes představím, jsem vás seznámila už v červnovém počteníčku. No a v červenci se mi ji konečně podařilo dočíst. Jedná se o knihu Na co Alice zapomněla od známé spisovatelky Liane Moriarty. Už několikrát jsem se zmínila o tom, že knihy tohoto žánru moc nečtu a když už se do toho pustím, očekávám, že to bude stát za to. Nemohu říci, že by mne tato kniha vyloženě zklamala, ale nijak zvlášť z ní tedy nadšená nejsem. Manželovo tajemství se mi líbilo mnohem víc!











Nakladatelství Host si s knihami opravdu umí vyhrát a Kostičas od Samanthy Shannon není výjimkou! Všichni dobře známe tyhle úžasné, muchlací obálky a každou z těchto krásek láskyplně opečováváme (to vlastně ale všechny). Tato kniha mne samozřejmě nenadchla jen svojí obálkou, ale i obsahem. Četla jsem ji při společném čtení, právě s nakladatelstvím Host a byla jsem nadšená. Už se nemůžu dočkat okamžiku, kdy budu mít v rukou Vidořád!!!











Další knihou, přečtenou za měsíc červenec, je druhý díl ze série Edge of Never s názvem Na hraně věčnosti. Jedná se o další knihu, která mne rozhodně nezklamala a která se řadí k mým oblíbenějším v žánru romantická YA literatura. Když o tom chvíli popřemýšlím, první díl se mi líbil asi o malinko víc, nicméně to nemění nic na tom, že i ten druhý se opravdu povedl a já ho mohu vřele doporučit!











Jako další v řadě je tu opět druhý díl, tentokrát ze série Selekce, kterou vám ovšem rozhodně nemusím představovat. Ano, jedná se o knihu s názvem Elita a troufám si tvrdit, že snad neexistuje knihomol, který by o této nádherné a "načančané" sérii neslyšel. I já jsem propadla jejímu kouzlu a užívala si lehkost, se kterou se kniha četla. Líbila se mi téměř stejně tak, jako díl první a už netrpělivě vyhlížím ten třetí...











A aby té YA literatury nebylo náhodou málo, rozhodla jsem se přečíst i závěrečný díl Svůdné trilogie s názvem Svůdné zúčtování. Celá tato série se mi velmi líbila a mladším čtenářkám, se zalíbením v romantických příbězích se špetkou toho nebezpečí, ji opravdu vřele doporučuji.












A to nejlepší na konec! Po všem tom romantickém čtení jsem byla lehce přeslazená, a tak jsem sáhla po knize, která na mne čekala již delší dobu v mém pc. Jedná se o e-knihu s názvem Urban Games, kterou mi k recenzi daroval sám autor A. T. Jurasek, alias náš oblíbený Ondra z Knižního špajzu. Z knihy jsem byla naprosto unesená a přečetla jsem ji za pár hodin, a to i přes to, že čtení e-knih nemám ráda. Pro všechny milovníky papírových knih je tu ale dobrá zpráva. Urban Games vyjdou již v prosinci jako klasická kniha, takže se máme rozhodně na co těšit!

Moji recenzi na tuto knihu si můžete přečíst zde.






Nezapomeňte mi dát vědět, pokud jste některou z těchto knih četli a co na ni říkáte. Nebo pokud se teprve některou z nich chystáte číst... Budu se těšit!

Katniss

Žádné komentáře:

Okomentovat