středa 5. srpna 2015

Dědečkova knihovna




Ahoj všichni!
Minulý týden jsem se vydala na Moravu navštívit prarodiče a čekal mne tam velmi příjemný úkol. Dát do pořádku dědovu knihovnu! Našla jsem tam opravdové poklady, ať už se jednalo o knihy novější, nebo ty ze začátku minulého století. Také se mi podařilo objevit dvě ztracené knihy, které už jsme oplakali. No a jako odměnu za několikahodinovou práci jsem si mohla vybrat cokoli, co se mi bude líbit! Vybrala jsem si hned dvě knihy a věřím, že je všichni velmi dobře znáte. Tou první je Válka s Mloky od Karla Čapka (1972) a jako druhou tu mám úžasnou knihu, která obsahuje tři příběhy, z nichž mne nejvíc upoutal hlavně ten první - Podivný případ doktora Jekylla a pana Hyda od Roberta Louise Stevensona (1965). Překvapilo mne, že má tento příběh jen asi něco kolem osmdesáti stran, což je vlastně dobře, protože si ho alespoň brzy a hlavně rychle přečtu!







Také jste někdy, někde objevili nějaké knižní poklady? Četli jste některou knihu z toho mého? Napište mi, budu moc ráda!
Mějte se báječně, vaše Katniss







2 komentáře:

  1. Dát do pořádku dědovu knihovnu? To by se mi taky líbilo:-)) Miluji knihy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl to nezapomenutelný zážitek... Nejvíc miluji vůni těch starých knih a příběhy, které se pojí s jejich pořízením...

      Vymazat