pondělí 11. dubna 2016

RC: Losing It



Moje hodnocení: 98%

autor: Cora Carmack
originální název: Losing It
série / díl: Losing It / 1.
žánr: román pro dívky
nakladatelství: Jota
počet stran: 248
rok vydání: 2014
vazba knihy: hardback
původ: půjčeno z knihovny

***

Jak to, že jsem pořád ještě panna?, ztrápeně si opakuje každý den při pohledu do zrcadla Bliss Edwardsová, na první pohled úspěšná a bezproblémová studentka herectví obklopená množstvím přátel, kteří však absolutně netuší, čím se jejich pohledná a inteligentní kamarádka užírá. Hodlá skoncovat s panenstvím – jenže ten pravý stále ne a ne přijít. V okamžiku, kdy se její sexem protřelá kamarádka Kelsey dozví, že Bliss není ani lesbička, ani nehodlá odejít do kláštera, navleče ji do úzkých šortek a trička s tak velkým výstřihem, jaké by si samotná Bliss nikdy neoblékla. A potom ji s prohlášením konečně si vrzneš odtáhne do blízkého baru, kde ji po konzumaci několika panáků na kuráž vybízí, aby si našla kvalitního milence na jedno použití. Bliss prchá zbaběle na záchod, ale cestou narazí na zajímavého mladíka jménem Garrick, zabraného do čtení Shakespeara. Neplánovaně přeskočí jiskra a Bliss má tu noc skutečně šanci prožít pohádkový sex…, ze kterého však na poslední chvíli s mnoha nepodařenými výmluvami vycouvá. Další den ráno, první hodinu posledního semestru, Bliss málem omdlí: zjišťuje, že Garrick, který před necelými osmi hodinami ležel nahý v její posteli, je jejím novým profesorem!


Táhne mi na třicet, ale i tak jsou v mém životě chvíle, kdy dostanu chuť přečíst si něco čistě romantického a zamilovaného pro mnohem mladší věkovou kategorii. Losing It je takovým příjemným přechodem mezi románem pro dívky a románem pro ženy. Hlavní hrdince je něco málo přes dvacet a studuje vysokou školu herectví. Právě má začít nový semestr a ona řeší, pro ni, obrovský problém - je stále panna. Svěří se svojí nejlepší kamarádce a tu napadne jediné možné řešení. Vyrazit do baru a sbalit nějakého vhodného muže, který bude ochoten tento problém, společně s ní, vyřešit. A kdo může být lepší než překrásný ( jak jinak?), mladý muž, sedící sám u stolku s KNIHOU v ruce! ( Knihomolové jistě pochopí význam těch velkých písmen ve slově "knihou"... ) Od chvíle, kdy se ti dva seznámí začíná naprosto dokonalá a vtipná jízda!

Hlavní hrdinka je možná trochu posedlá svým panenstvím, ale odpustila jsem jí to, potrhlost má prostě v povaze. Pokud jste četli anotaci, mohu vám prozradit, že největším lákadlem této knihy pro byla zakázaná láska mezi studentkou a jejím novým učitelem, který se vyklube z pohledného muže s KNIHOU.

Romantické knihy na mne působí velmi odlišně ve chvílích, kdy jsem single, nebo když jsem zadaná. A protože se mne momentálně týká ta první varianta, neskutečně jsem si užívala lehce erotické scény a byly chvíle, kdy jsem si opravdu přála být v kůži hlavní hrdinky a užívat si, společně s ní, zakázané ovoce, které jak všichni moc dobře víme, nejlépe chutná.

Čtení této knihy jsem si užívala plnými doušky a hlavní hrdinka mi i přes své, ne příliš inteligentní chování, přirostla k srdci. Přiznám se, že takhle nějak bych si představovala prožít i svou první velkou lásku. Na to už je ale trochu pozdě a tak o tom budu alespoň příjemně snít.

Pokud tedy hledáte příjemné, romantické a trochu ztřeštěné holčičí čtení pro všechny generace, sáhněte po knize Losing It. Pokud od ní nebudete očekávat hluboké myšlenky a řešení vážných životních situací a postačí vám svěží, oddechové a vtipné čtení, budete nadmíru spokojeni. Já tedy rozhodně jsem!

Žádné komentáře:

Okomentovat