úterý 25. listopadu 2014

Nejlepší dárek!

Zdravím!
Rozhodla jsem se, že si ke svému dnešnímu svátku nadělím ten největší a nejlepší dárek ze všech... A kromě knížek, které tu leží ještě zabalené vedle mě, a o které se s vámi za chvíli podělím prostřednictvím fotografií, mě napadl tenhle blog! S myšlenkou na jeho založení si pohrávám už dlouho, ale teprve teď jsem tak nějak sebrala odvahu... Neumím anglicky, což je v dnešní době dost na obtíž, ale snad s tím časem něco udělám. Počítačový expert taky nejsem, takže se učím za pochodu a tudíž mi všechno trvá o něco déle než by mohlo... Možná to bude taky tím, že jsem trochu starší ročník než většina ostatních knižních blogerů... ale víte co se říká o víně, ne? :-) A hlavně jsem zjistila, že nejsem sama, že každý nějak začínal a ne vždy věděl, co dělá. Takže i já nějak začnu a snad budu i pokračovat a snad vás to tu se mnou bude alespoň trošičku bavit! Lásku ke knihám máme všichni společnou a to je hlavní! Utíkám slavit, mějte se krásně a brzy nanapsanou! Vaše Katniss


Žádné komentáře:

Okomentovat